Човновий двигун Honda BF 10 DK2 SHU
- Самовивіз з Нової пошти
- Самовивіз з магазину
- Інші транспортні служби
- Готівкою при отриманні
- Безготівковий переказ
- Приват 24
Honda BF 10 DK2 SHU – чотиритактний підвісний човновий мотор. Вологозахищена електронна система запалювання забезпечує оптимальне згоряння палива. Унікальна маятникова система гасіння коливань суттєво знижує рівень вібрації. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищення допустимих оборотів, падіння тиску олії. У стандартній комплектації оснащений генератором.
Найлегший і найшвидший! У світі немає жодного 10-сильного чотиритактного двигуна, який міг би наблизитися до моделі BF10 за потужністю та продуктивністю. Він дає сильне прискорення на будь-яких оборотах і мінімально можливу швидкість холостого ходу, коли ви ловите блешню. Обидва мотори забезпечують оптимальне згоряння палива завдяки вологозахищеній електронній системі запалювання.
Особливості:
- Велика та ергономічна рукоятка для транспортування
- Мала глибина занурення
- Легке управління газом та рулення
- Індикатор тиску олії
- Сигналізація перегріву / перевищення допустимих оборотів / падіння тиску олії
- Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна
- Пуск однією рукою
- Рукоятка для транспортування
- Електронне запалювання забезпечує оптимальну потужність
- Як опція доступний більш продуктивний гвинт
- Ручний або електричний стартер з автоматичною повітряною заслінкою та індукційною котушкою
- Система "коливаючийся маятник" для усунення вібрацій
технічні характеристики:
Тип двигуна | Бензиновий |
---|---|
Тактність двигуна | Чотиритактний |
Система впуску палива | OHC |
Запуск | Ручний |
Кількість циліндрів | 2 |
Максимальна кількість оборотів, об/хв | 6000 |
Потужність, кВт | 7.4 |
Потужність, к.с. | 10 |
Діаметр Х хід поршня, мм | 58 х 42 |
Об'єм паливного бака, л | 12 |
Місткість картера, л. | 1 |
Передавальне відношення | 2.33 : 1 |
Система охолодження | Водяне охолодження з термостатом |
Система упорскування палива | Карбюратор із прискорювальною помпою |
Запалювання | PGM-IG |
Система управління | Румпельна |
Розмір гвинта, дюйми | 9.25 x 9 |
Об'єм двигуна, см³ | 222 |
Висота транця, мм | 381 |
Довжина, мм | 610 |
Ширина, мм | 345 |
Висота, мм | 1107 |
Суха вага, кг | 42 |
Кількість лопатей | 4 |
Тип паливного бака | Зовнішній |
Система випуску | В воду через маточину гребного гвинта |
Наявність індикатора тиску олії | Є |
Наявність індикатора перегріву | Є |
Наявність обмежувача оборотів | Є |
Наявність аварійного вимикача | Є |
Віддільник води/палива | Немає |
Можливість регулювання 1 тягової потужності | Є |
Довжина валу | S |
Винос гвинта із води | Ручний |
Зміна нахилу двигуна | Ручне 5-х ступінчасте |
Генератор | 6 А |
Передачі | Вперед – Нейтраль – Назад |
Захист трансмісії | Гумовий демпфер |
Країна виробник | Японія |
-
Тактность мотора:
-
Виробник мотора:
-
Потужність мотора, л.с.: