Вибране
Каталог товарів
Вибране

Човновий двигун Honda BF 15 DK2 SHU

Артикул: BF 15 DK2 SHU
( 0 )
Немає на складі
В наявності
0,00 грн
136 800,00 грн
+
Способи доставки
  • Самовивіз з Нової пошти
  • Самовивіз з магазину
  • Інші транспортні служби
Способи оплати
  • Готівкою при отриманні
  • Безготівковий переказ
  • Приват 24

Honda BF 15SHU - це підвісний човновий двигун, який є інноваційною розробкою відомого японського виробника. Дана модель має середню потужність і відмінно підійде для переважної більшості човнів, а також вітрильників з алюмінієвим або надувним корпусом.
Модель Honda BF 15 SHU забезпечена підсилювачем нахилу двигуна, який є ідеальним інструментом для підйому двигуна, і також приносить відчутну користь при русі по мілководді.
 
Для забезпечення плавного прискорення та підвищення ефективності використання палива Honda застосовує свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалення з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалення на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю за тиском мастила, температурою системи охолодження та обертами двигуна.
Крім маятникової системи, що забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути обладнані деякими передовими пристроями, такими як подовжений румпель або система дистанційного керування, електричний стартер та автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу та продуктивнішим гвинтом. Більше того, Honda BF15 – це найлегший переносний чотиритактний двигун у своєму класі!


Переваги човнового двигуна Honda BF 15:

-Спеціальний важіль для перемикання передач розташовується спереду двигуна, що значно полегшує маневрування.
-Особлива конструкція регуляторів дроселя та кермового керування, яка не потребує застосування додаткових інструментів.
-Індикатор поточного тиску олії.
-Вбудовані системи звукового попередження про перегрівання двигуна або перевищення граничного числа обертів.
-Сучасна цифрова система запалювання, що забезпечує оптимальну потужність двигуна.
-Підтримка фірмової технології Power Thrust.
-Повна відповідність усім вимогам стандартів CARB 2008 та ЕРА 2006.
-Монтажна система «Маятникове рух», яка практично виключає ймовірність появи вібрації під час роботи човнового двигуна.
-Наявність модифікації з румпельним керуванням.


Особливості човнового двигуна Honda BF 15:

-Значно покращений ККД. Маючи більш м'яке прискорення та оптимальні показники витрати паливної суміші човновий двигун Honda BF 15 SHU використовує давно випробувану технологію цифрового запалювання. Управління запалюванням здійснює мікропроцесор, завдяки чому синхронізація запалення залишається незмінно точною навіть на найвищих швидкостях. А фірмова електронна система безпеки зробить вашу водну подорож максимально комфортною та безпечною.
-Могутнє посилення. Залишаючись найлегшим у своєму класі, човновий мотор Honda BF 15 SHU має дійсно потужне посилення, яке дозволяє використовувати момент, що крутить, максимально ефективно навіть на низьких оборотах.
-Оптимальна акселерація. Поява цього човнового двигуна принесло із собою не лише чергове розширення модельного ряду відомого японського виробника, а й суттєве оновлення всього ринку сучасних двигунів човнів середньої потужності. Саме човновий мотор Honda BF 15 SHU тепер прийнято вважати ідеальним варіантом для більшості малих прогулянкових суден, вітрильних шлюпок, алюмінієвих катерів і компактних надувних човнів.
-Легкість управління. Honda BF 15 SHU – це єдиний у своєму класі човновий двигун, який спочатку комплектується пристроєм повної та часткової гідравлічної відкидки. Саме ця функціональна особливість робить цю модель ідеальним пристроєм для легкого відхилення та руху по дрібній воді. Мало хто знає, що на малих оборотах двигуна цю функцію можна використовувати як триметр для підвищення плавності ходу вашого судна на високих швидкостях.

Опис

технічні характеристики:

Тип двигуна  Бензиновий
Тактність двигуна  Чотиритактний
Система впуску палива  OHC
Запуск  Ручний
Кількість циліндрів  2
Максимальна кількість оборотів, об/хв  6000
Потужність, кВт  11
Потужність, к.с.  15
Діаметр Х хід поршня, мм  59 х 64
Об'єм паливного бака, л  12.5
Місткість картера, л.  1.3
Передавальне відношення  2.08 : 1
Трим  Ручний
Система охолодження  Водяне охолодження з термостатом
Система упорскування палива  Карбюратор із прискорювальною помпою
Запалювання  PGM-IG
Система змазки  Картер
Система управління  Румпельна
Розмір гвинта, дюйми  9.25 x 10
Об'єм двигуна, см³  350
Висота транця, мм  381
Довжина, мм  650
Ширина, мм  350
Висота, мм  1100
Суха вага, кг  46.5
Кількість лопатей  4
Тип паливного бака  Зовнішній
Система випуску  В воду через маточину гребного гвинта
Наявність індикатора тиску олії  Є
Наявність індикатора перегріву  Є
Наявність обмежувача оборотів  Є
Наявність аварійного вимикача  Є
Віддільник води/палива  Немає
Можливість регулювання 1 тягової потужності  Є
Довжина валу  S
Винос гвинта із води  Ручний
Зміна нахилу двигуна  Ручне 5-х ступінчасте
Генератор  12 А
Передачі  Вперед – Нейтраль – Назад
Захист трансмісії  Гумовий демпфер
Рекомендований бензин  92
Свічка запалювання, що рекомендується  NGK CR5EH-9, DENSO U16FER9
Олія для редуктора, що рекомендується  SAE-90
Країна виробник  Японія
Характеристики
Відгуки
Поки немає відгуків
Написати відгук
Ім'я*
Email
Введіть коментар*