Вибране
Каталог товарів
Вибране

Човновий двигун Honda BF 2.3 DH SCHU

Артикул: BF 2.3 DH SCHU
( 0 )
Немає на складі
В наявності
0,00 грн
44 900,00 грн
+
Способи доставки
  • Самовивіз з Нової пошти
  • Самовивіз з магазину
  • Інші транспортні служби
Способи оплати
  • Готівкою при отриманні
  • Безготівковий переказ
  • Приват 24

Honda BF 2.3 DH SCHU - дуже легкий чотиритактний підвісний мотор з оригінальним дизайном. Управління газом та перемикання передач знаходиться на одній рукоятці, що дає можливість управляти човном однією рукою. Навіть такий малорозмірний двигун оснащений нейтральною передачею, що дозволяє зупиняти човен не глушачи двигун. Задній хід забезпечується розворотом двигуна на 360°.

Якщо Ви шукаєте компактний двигун для невеликого надувного човна, або човна з алюмінію, і в першу чергу вас цікавлять такі якості ПЛМ (підвісного човнового мотора) як: економічність, максимально низький рівень шуму, мінімальна вібрація, великий експлуатаційний ресурс, то ми рекомендуємо звернути Вашу увагу на єдиний чотиритактний двигун, що серійно випускається у світі, потужністю 2.3 кінські сили, з об'ємом 57 кубічних сантиметрів, у якого є можливістю перемикання передач і управління заслінкою двигуна, безпосередньо на румпелі мотора. Це дає можливість управляти двигуном однією рукою, не відволікаючись на перемикання передач перемикачем, як правило у інших виробників, встановленим на корпусі мотора.

Двигун для човна Honda BF 2.3 DH обладнаний примусовим повітряним охолодженням силової частини. Таке технічне рішення дуже спрощує конструкцію мотора - виключено водяну помпу, яка потребує періодичної ревізії та регламентної заміни, відсутня термостат та система каналів охолодження, які також вимагають обслуговування та уваги. Відсутні можливі проблеми із засміченням водозабірних каналів, що дозволяє без проблем пересуватися сильно зарослими водоймами без ризику перегріти двигун.

Особливості:

  • Ручка керування газом та перемикання передач розташовані на одній рукоятці, що дозволяє здійснювати керування однією рукою.
  • Можливість повороту двигуна на 360 ° для забезпечення високої маневровості.
  • Мала глибина занурення.
  • Дизайн ручки керування газом гарантує точність керування.
  • Легкий та компактний. Легкість транспортування.
  • Автоматична муфта зчеплення для плавного прискорення.
  • Повітряне охолодження: мала вага та простота обслуговування.
  • Вбудований паливний бак місткістю 1 л.
  • Глушник на впуску забезпечує низький рівень шуму.
  • Велика ергономічна ручка для транспортування.
  • Система екстреного аварійного вимкнення.
Опис

технічні характеристики:

Тип двигуна  Бензиновий
Тактність двигуна  Чотиритактний
Система впуску палива  OHC
Запуск  Ручний
Кількість циліндрів  1
Максимальна кількість оборотів, об/хв  6000
Потужність, кВт  1.7
Потужність, к.с.  2.3
Діаметр Х хід поршня, мм  45 х 36
Об'єм паливного бака, л  1
Місткість картера, л.  0.25
Передавальне відношення  2.42 : 1
Підсмоктування  Ручне
Трим  Ручний
Система охолодження  Повітряна
Система упорскування палива  Карбюратор
Запалювання  Digital CDI
Система змазки  Картер
Система управління  Румпельна
Розмір гвинта, дюйми  7 1/4 х 4 3/4
Об'єм двигуна, см³  57.2
Висота транця, мм  381
Довжина, мм  410
Ширина, мм  280
Висота, мм  945
Суха вага, кг  13.5
Матеріал гвинта  Металопластик
Кількість лопатей  3
Кут повороту  360
Тип паливного бака  Внутрішній
Система випуску  В воду
Наявність індикатора тиску олії  Оглядове скло
Наявність індикатора перегріву  Немає
Наявність обмежувача оборотів  Немає
Наявність аварійного вимикача  Є
Віддільник води/палива  Немає
Можливість регулювання 1 тягової потужності  Немає
Довжина валу  S
Винос гвинта із води  Ручний
Зміна нахилу двигуна  Ручне 4-х ступінчасте
Генератор  Немає
Передачі  Вперед – Нейтраль F-N
Система вихлопу  Над гвинтом
Захист трансмісії  Шпонка
Рекомендований бензин  95
Свічка запалювання, що рекомендується  NGK CR4HSB або DENSO U14FSR-UB
Олія для редуктора, що рекомендується  SAE-90
Країна виробник  Китай



Характеристики
Відгуки
Поки немає відгуків
Написати відгук
Ім'я*
Email
Введіть коментар*