Човнові двигуни 2-х тактні
Човневий двигун Tohatsu MFS9.8BS - вагою 37 кг оснащений трилопатевим гребним гвинтом, який забеспечує, плавність ходу, хорошу потужність та рушійну силу. Цифрова система запалення CD забеспечує швидкий запуск двигуна.
Наявність системи рідинного охолодження підтримує оптимальну робочу температуру, що запобігає перегрів двигуна та збільшує термін його експлуатації.
Човневий мотор Tohatsu MFS9.8BS має функцію руху по мелковіддю.
Цей човневий двигун надає Вашіому човну особливу маневреність та відмінну швидкість. Завдяки наявності функції розвороту на 360º човновий двигун Tohatsu MFS9.8BS дуже зручний в керуванні та використанні. Так як двигун виготовлений із спеціальних міцних сплавів - він стійкий до корозії.
На човновому двигуні Tohatsu MFS9.8BS є зручні гумові кріплення та врівноважений динамічно колінчастий вал,що сприяє зменшенню вібрації двигуна та забеспечує стійкий та рівний хід на будь-яких обертах.
Купуючи човневий двигун Tohatsu MFS9.8BS в комплектації Ви отримуєте пусковий шнур, шнур аварійного запуску двигуна, система пуска холодного двигуна, гребний гвинт, зовнішній паливний бак на 12 л, запасні свічки, набор інструментів, інструкція користувача. В якості додаткових опцій можна запропонувати генератор змінного струму, випрямляч, аналоговий тахометр.
Особливості:
- електронна конденсаторна система запалення (CDI);
- корпус водяної помпи виконаний із нержавіючої сталі;
- термостатована система водяного охолодження;
- цинкове покриття каналів охолодження;
- запобігання запуску двигуна при включеній передачі;
- управління «Вперед» и розворот мотора на 360°;
- зручна ручка управління газом;
- зовнішній паливний бак на 12 л;
- спеціальна 4-х точечна система зниження вібрації мотора;
- широке,зручне контрольне віконце рівня олії;
- ричаг перемикання передач знаходиться спереду;
- система повітрозабірника має великий повітряний глушник для легкого запуску двигуна та для придушення шуму під час роботи двигуна;
- широка антикавітаційна пластина з тримером.
Модель BF20 SHSU ідеально підходить для більшості човнів, вітрильників, суден з алюмінієвим корпусом і надувних човнів. Влаштуйте чудовий відпочинок для всієї родини! Honda BF 20 DK2 SHSU – 20-сильний чотиритактний підвісний мотор для човна з електричною системою старту. Вологозахищена електронна система запалювання забезпечує оптимальне згоряння палива. Унікальна маятникова система гасіння коливань суттєво знижує рівень вібрації. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищенням допустимих оборотів, падінням тиску олії. Як опція можливе оснащення електричною системою підйому дейдвуду.
Багатофункціональність
Крім маятникової системи, що забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути оснащені рядом передових пристроїв, таких як довжина румпель або система дистанційного керування, електричний стартер і автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу, і більш продуктивним гвинтом. Більш того, BF20 є найлегшим переносним чотиритактним двигуном у своєму класі.
Покращена динаміка
Для забезпечення плавного прискорення та підвищення ефективності використання палива Honda застосовує у моделі BF20 свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалення з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалення на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю за тиском мастила, температурою системи охолодження та обертами двигуна.
Особливості:
- Легке управління газом та рулення
- Індикатор тиску олії
- Сигналізація перегріву / перевищення допустимих оборотів / падіння тиску олії
- Управління румпелем
- Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна
- Цифрове запалювання забезпечує максимальну потужність
- Як опція доступна більш продуктивний гвинт
- Ручний або електронний стартер з автоматичною повітряною заслінкою та індукційною котушкою
- Важіль перемикання передач розташований на передній стороні кожуха, що забезпечує легкість керування
- Система "коливающийся маятник" для усунення вібрацій
Honda BF 20 DK2 SHU - самий популярний підвісний мотор у сегменті 20 л.с.! Ідеально підходить для більшості прогулянкових човнів, вітрильників, катамаранів, кораблів з алюмінієвим корпусом та надувних човнів. Honda BF 20 DK2 SHU – 20-сильний чотиритактний підвісний човновий двигун з електричною системою старту. Вологозахищена електронна система запалювання забезпечує оптимальне згоряння палива. Унікальна маятникова система гасіння коливань суттєво знижує рівень вібрації. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищенням допустимих оборотів, падінням тиску олії. Як опція можливе оснащення електричною системою підйому дейдвуду.
Мотор як опція електричного нахилу двигуна - ідеальний пристрій для підйому двигуна, а також для пересування по мілководді. Аж до середніх оборотів можна використовувати цю функцію регулювання руху судна більш високих швидкостях.
Для забезпечення плавного прискорення та підвищення ефективності використання палива Honda застосовує свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалення з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалення на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю за тиском мастила, температурою системи охолодження та обертами двигуна.
Крім маятникової системи, що забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути обладнані деякими передовими пристроями, такими як подовжений румпель або система дистанційного керування, електричний стартер та автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу та продуктивнішим гвинтом. Більше того, Honda BF20 – це найлегший переносний чотиритактний двигун у своєму класі.
Особливості:
- Зусилля у правильному напрямку. Будучи найлегшими у своєму класі, всі човнові мотори випускаються у версії Power Thrust ("Могутнє зусилля") - версії, яка підтримує момент, що крутить, при низьких обертах за допомогою спеціально сконструйованих лопатей гвинта і високого ККД коробки передач.
- Багатофункціональність. Крім маятникової системи, що забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути оснащені рядом передових пристроїв, таких як подовжений румпель, електричний стартер та автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу більш продуктивним гвинтом. Більш того, човновий мотор Honda BF20 SHU є найпотужнішим переносним чотиритактним двигуном у своєму класі.
- Найкраща акселерація. Досконала новий човновий мотор привносять істотну новизну в сімейство човнових моторів середньої потужності. Човновий мотор Honda BF20 є ідеальними для більшості човнів, вітрильних шлюпок, алюмінієвих катерів і надувних суден невеликих розмірів. Забирайте сім'ю та летіть із бризками!
- Легке та гнучке управління. Підвісний човновий двигун Хонда BF-20 SHU є єдиним двигуном у своєму класі, оснащений електричним нахилом двигуна як опцією - ідеальним пристосуванням для підйому двигуна, а також для руху по мілководді. Аж до середніх оборотів Ви можете використовувати цю функцію для регулювання руху судна на високих швидкостях. Підвищений ККД. Для забезпечення плавного прискорення та підвищення ефективності використання палива компанія Хонда застосовує у моделі човнового мотора Honda BF20 свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалення з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалення на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю за тиском мастила, температурою системи охолодження та обертами двигуна.
Honda BF 6 AH SHU (з генератором) - одноциліндровий чотиритактний двигун з рідинним охолодженням та ручним запуском. Має всі традиційні переваги чотиритактних моторів: система мастила (немає необхідності додавати масло в бензин), чистіший вихлоп, низькі шум і вібрація, високі надійність, економічність і ресурс. Ця модель двигуна має генератор струму потужністю 6А.
Чотирьохтактний двигун Honda BF6AH SHU виготовлений із застосуванням усіх сучасних технологій та сміливих інженерних рішень. Тихий, надійний та готовий до веселощів. Все, що ви хочете у переносному підвісному моторі. Легкий старт. Паливо економічне. Низький рівень вібрації. Хонда все подумала. Від зручних ручок для перенесення до вимикача в один дотик до найдовшого у своєму класі часу роботи – це мотор, який перевизначає, яким має бути портативний мотор.
Honda BF6 має одноциліндровий двигун об'ємом 127 см3 зі спеціальною системою попередження про низький рівень масла, автоматично знижує кількість обертів до 2300 об/хв.
Ця модель оснащена 1.5-літровим внутрішнім паливним баком, що забезпечує понад 40 хвилин безперервної роботи. За необхідності здійснення тривалих поїздок без дозаправки є можливість підключення зовнішнього паливного бака.
Honda BF 6 AH SHU поставляється із встановленим генератором змінного струму та зарядної системи для живлення споживачів в електронних пристроях на борту потужністю 6 А при 12 вольтах.
HONDA BF6 – портативний чотиритактний двигун для човна.
Старт човнового двигуна - тільки ручний, але процес дуже легкий, "Легкий старт" завдяки технології "Automatic Decompression". При переведенні перемикача в положення Start автоматично виставляються вищі початкові обороти, а також відкривається випускний клапан, щоб зняти опір запуску. На практиці це дійсно працює, великої різниці між запуском холодного та гарячого двигуна не вдалося помітити процес відбувається без зауважень. Модель оснащена 1,5-літровим вбудованим баком, цей запас палива забезпечить роботу двигуна до 50 - 60 хвилин.
Новий двигун Honda BF6 легко запускати, легко зупиняти та переносити. Новий чотиритактний двигун Honda BF 6 AH є одним із найкращих у своєму класі. Він має компактний розмір, легко переносити та транспортувати.
Новий механізм полегшення запуску допомагає легко заводити двигун Honda BF-6, незалежно від температури двигуна і не докладаючи для цього особливих труднощів. Механізм декомпресії не дозволяє повністю закрити випускний клапан під час запуску, що полегшує легкий пуск двигуна.
Нова кнопка зупинки з чекою безпеки дозволяє швидко та зручно зупиняти двигун без можливості повторного запуску двигуна. Тепер це робиться одним дотиком і не потрібно утримувати кнопку до повної зупинки двигуна.
У моторному човні Honda BF6 використовуються нові удосконалені гумові опори двигуна, які зменшують вібрацію та шум двигуна у всіх діапазонах обертів.
Honda BF 2.3 DH SCHU - дуже легкий чотиритактний підвісний мотор з оригінальним дизайном. Управління газом та перемикання передач знаходиться на одній рукоятці, що дає можливість управляти човном однією рукою. Навіть такий малорозмірний двигун оснащений нейтральною передачею, що дозволяє зупиняти човен не глушачи двигун. Задній хід забезпечується розворотом двигуна на 360°.
Якщо Ви шукаєте компактний двигун для невеликого надувного човна, або човна з алюмінію, і в першу чергу вас цікавлять такі якості ПЛМ (підвісного човнового мотора) як: економічність, максимально низький рівень шуму, мінімальна вібрація, великий експлуатаційний ресурс, то ми рекомендуємо звернути Вашу увагу на єдиний чотиритактний двигун, що серійно випускається у світі, потужністю 2.3 кінські сили, з об'ємом 57 кубічних сантиметрів, у якого є можливістю перемикання передач і управління заслінкою двигуна, безпосередньо на румпелі мотора. Це дає можливість управляти двигуном однією рукою, не відволікаючись на перемикання передач перемикачем, як правило у інших виробників, встановленим на корпусі мотора.
Двигун для човна Honda BF 2.3 DH обладнаний примусовим повітряним охолодженням силової частини. Таке технічне рішення дуже спрощує конструкцію мотора - виключено водяну помпу, яка потребує періодичної ревізії та регламентної заміни, відсутня термостат та система каналів охолодження, які також вимагають обслуговування та уваги. Відсутні можливі проблеми із засміченням водозабірних каналів, що дозволяє без проблем пересуватися сильно зарослими водоймами без ризику перегріти двигун.
Особливості:
- Ручка керування газом та перемикання передач розташовані на одній рукоятці, що дозволяє здійснювати керування однією рукою.
- Можливість повороту двигуна на 360 ° для забезпечення високої маневровості.
- Мала глибина занурення.
- Дизайн ручки керування газом гарантує точність керування.
- Легкий та компактний. Легкість транспортування.
- Автоматична муфта зчеплення для плавного прискорення.
- Повітряне охолодження: мала вага та простота обслуговування.
- Вбудований паливний бак місткістю 1 л.
- Глушник на впуску забезпечує низький рівень шуму.
- Велика ергономічна ручка для транспортування.
- Система екстреного аварійного вимкнення.
Човнові мотори Tohatsu M18E2 S розраховані для будь-яких застосувань та поєднують в собі найкращий вибір зручності, надійності та компактності. Система запалення CDI прискорює запуск, дає рівну роботу та економію палива. Корпус водяного наноса із нержавіючої сталі, захист від ненавмисного старту, термостатично керована система охолодження, мілководний привід – роблять підвісний Tohatsu M18 одним із самих популярних в своєму класі.
Двигун Tohatsu M18E2 S надійно захищен рідинною системою охолодження, яка оберігає двигун від можливого перегріву, тим самим, збільшуя його термін роботи. Карбюраторна система подачі палива забезпечує економічність та безперебійну роботу двигуна. Завдяки використанню сучасних технологій цей відмінний мотор Tohatsu M18E2 S подарить вам комфортний відпочинок. Відмінною перевагою даного мотора є маневреність та швидкий хід, завдяки особливій конструкції гребного гвинта, кріме того, двигун може розвертатися на 360 гр., забеспечуя зручність керування (румпельная система керування).
Двигун потужністю 5 кінських сил відрізняється простотою використання і великим терміном експлуатації. Він незамінний для організації відпочинку на воді! Фірма Tohatsu при виготовленні своєї продукції використовує сучасні технічні рішення, тобто цей відмінний мотор Tohatsu M5BD S здатний подарувати вам комфортний відпочинок. Надійність двигуна одна з важливих якостей — човновий мотор Tohatsu M5BD S відрізняється довговічністю — водяна система охолодження не припустить перегрівання двигуна, що, поза сумнівом, у багато разів збільшує термін експлуатації цього мотора. Нога двигуна — стандартна, розмір — 381 мм. Цей двигун відмінний вибір для установки на малі човни. Однією з властивостей цього човнового мотора Tohatsu M5BD S є маневреність, крім того, при використанні цього мотора варто звернути увагу на швидкий хід.
Parsun T13.5 BMS PRO DC разработан и выпущен специально для украинского рынка. Этот мотор может быть установлен на всех плавсредствах, производитель которых разрешает установку моторов максимальной мощности 15л.с.
Преимущества:
- Не является обязательным для регистрации в Украине
- Надёжность, подтверждённая официальной гарантией на 36 месяцев
- Цена значительно ниже за цену аналогов от ведущих мировых брендов
- Более экономичный расход топлива
- Плавная, стабильная работа с невысоким уровнем шума и вибрации
- Самые современные конструктивные решения для лёгкого пуска и уверенного управления в разных условиях
- Выводит на глиссер лодки среднего размера на 3-4 человека с грузом
Подходит для ПВХ лодок длиной 4-6 м, алюминиевых, пластиковых.
Особенности:
- Электронная система зажигания CDI
- Новая система охлаждения
- Генератор (12V, 6A)
- Усовершенствованная система подачи топлива
- Лабиринтная система выпуска отработанных газов
- Петлевая продувка цилиндров
- Система защиты от пуска с включённой передачей
- Виброизоляция
- Корпус
Parsun T5.8 BMS – одноцилиндровый мотор средней мощности (5.8 лошадиных сил), предназначенный для использования в небольших лодках. Для мотора характерна легкость управления, что делает его универсальным. Двигатель можно устанавливать на надувных лодках, катерах, использовать как запасной мотор.
Мотор привлекает пользователей небольшими размерами, простотой эксплуатацией, безопасностью, доступностью технического обслуживания, надежностью и низким уровнем шума.
Лодочный мотор Parsun T 5.8 BMS отличается прекрасными техническими характеристиками: рабочий объем 102 кубических сантиметра, количество оборотов в минуту составляет 4500-5500, диаметр поршня 55 мм, рабочий ход – 43 мм. При этом емкость топливного бака 2.7 литра, что очень важно для небольших лодок, где нет места для внешнего бака. Двигатель работает на бензине с октановым числом 95.
Высота транца составляет 381 мм, передаточное отношение равняется 2.08, (то есть 27 на 13). В моторе установлен стандартный винт: 3 x 7.8" x 8".
Управление двигателем производится с помощью румпеля, доступны три передачи: задняя, нейтраль и передняя.
Важной особенностью мотора является возможность фиксации в наклонном положении и наличие аварийного шнура, отключающего мотор при аварии. В моторе предусмотрена ручка газа, обеспечивающая безопасность и маневренность..
Двигатель имеет коннектор для возможности подключения внешнего топливного бака и выхлоп отработанных газов через ступицу винта, в отличии от модели Parsun TC 5.8 BMS. Этот мотор укомплектован двумя топливными баками, интегрированным с емкостью 2,7 литра и внешним, емкостью 9 литров с грушей подкачки и коннектором для подключения.
Комплектация:
- лодочный мотор Parsun T5.8 BMS
- 9л бак
- запасная свеча
- чека безопасности
- поплавок чеки безопасности
- отвертка +-
- свечной ключ
- запасная шворка
- запасной шплинт гайки гребного винта
- запасное уплотняющее кольцо сливной пробки
- инструкция по эксплуатации
- сервисная книжка
Замечательное приобретение для владельца надувной лодки, легкий, неприхотливый мотор Т3.6 - хит продаж торговой марки Parsun. Это небольшой маломощный 2-тактный двигатель, который идеально подойдет для самых небольших моторных лодок или для самых больших гребных. Вес мотора составляет всего 14,5 кг. Длина дейдвуда рассчитана на транцы стандартной высоты 381, о чем говорит буква «S». Есть аналог с удлиненной ногой ТС 3.6BML. Мотор оборудован микропроцессорной электронной системой зажигания, имеет простую и поэтому надежную конструкцию, встроенный топливный бак 1.8 л, нейтральную скорость и малый расход. Гарантия три года при условии соблюдения режима обкатки и обслуживания, рекомендованный бензин 92.
2-тактный лодочный двигатель Parsun ТС 3,6 BMS является обновленной версией модели T3.6BMS. В качестве обновления была выбрана система защиты трансмиссии и зажигание. Винт TС 3.6 теперь фиксируется на валу с помощью шпонки. Также улучшено зажигание — микропроцессорной системой CDI. В остальном функционал и характеристики мотора остались прежними.
Модель лодочного мотора Парсун ТС3.6 БМС является копией Tohatsu M3.5. Но в то время, как Тоhatsu производится в Японии, Парсун выпускает свой двигатель на мощностях Китая. Но не стоит причислять этот моторчик к подделкам. Это тот «китай», за который можно поручиться. Не будем лукавить и говорить, что он лучше своего брата японца, но Parsun TC3,6 BMS — это очень достойный и качественный мотор за свои деньги.
В отличие от Т2,6 у этой модели уже появилась нейтральная передача. Движение назад осуществляется путем поворота мотора на 180o.
В качестве топлива может быть использован как 95, так и 92 бензин. Заливается он во встроенный бак на 1,5 литра, чего вполне хватает для такого малыша, как Parsun TC 3,6, который, к тому же, отличается особо экономичным потреблением горючего.
В лодочном двигателе используется стандартная водяная система охлаждения, так что перегрев ему не страшен.
Лодочный мотор Hidea (Хайди) HD 3 FHS мощностью 3 л.с. – компактная модель известная своей надёжностью и «живучестью».
Редуктор двухтактного «Хайди» имеет обтекаемую форму, которая сокращает сопротивление водного потока (это значительно повышает КПД и снижает расход топливной смеси). Под капотом – один цилиндр и 61 кубических сантиметров «мотомышц», чего вполне хватает, чтобы развить приличную скорость. Мотор, несмотря на скромные размеры, сильный, легко накручивает максимальные 3800-5000 оборотов в минуту, быстро откликается, газует и тормозит, работает стабильно при любом режиме. Заявленной мощности будет вполне достаточно для совершения переходов по воде командой из двух человек.
Топливная система – карбюраторная. Охлаждение за счёт забираемой проточной воды – перегрев исключён. Система регулировки наклона мотора позволяет развернуть «Хайди» 3 практически под любым углом, что позволяет реализовать так называемое подруливание и маневрировать на мелководье. Все «внутренности» изготовлены из сплавов повышенной прочности – это обеспечивает высокий моторесурс и повышенную износостойкость.
Ручной запуск, классическое румпельное управление. Система зажигания CDI – стандарт безопасности, гарантия безаварийной работы мотора на высоких оборотах в течение длительного времени.
Объём встроенного топливного бака – 1,4 литра. Расход топлива на полном ходу – 1,4-2 л/ч. Дозаправку можно осуществить на воде.
Лодочный мотор Parsun T 2.6CBMS стал одним из самых популярных и продаваемых моторов в линейке Парсун, он прекрасно подойдет для небольшой лодки, каноэ и небольшого катамарана. Мотор имеет самый простой дизайн и конструкцию, построен на базе мотора T2CBMS, удобный и легкий при транспортировке, весит всего 9.8 кг.
В прошлом производитель выпускал модель Parsun T2.6BMS. Сейчас выпускается только модель с буквой «С» в названии и ее отличие в том, что у нее улучшенный дизайн ручки дросселя, облегчающий управление двигателем. Также это дает возможность фиксировать обороты на полной скорости.
Лодочный мотор предназначен для эксплуатации как в пресной, так и морской воде. Parsun T 2.6CBMS относится к недорогим и самым доступным по цене моторам класса эконом, имеет прекрасную управляемость, разворот на 360 градусов, встроенный топливный бак 1.2 л позволяет достичь непрерывной автономной работы двигателя до двух часов (на среднем ходу), страховочный талреп, возможность передвижения по мелководью, рукоятка газа на румпеле и другие потребительские преимущества, присущие всем подвесным 2-х тактным лодочным моторам.
Мотор оборудован микропроцессорной электронной системой зажигания, имеет простую и поэтому надежную конструкцию, Гарантия три года при условии соблюдения режима обкатки и обслуживания, рекомендованный бензин 92. Прекрасное приобретение для рыбака с небольшой лодкой!
У лодочного двигателя Парсун Т 2.6С БМС нет каких-то особых преимуществ. У него стандартная карбюраторная топливная система, ручной запуск, управление на румпеле и водяная система охлаждения. Но прелесть этого мотора в его простоте. Он обладает всеми необходимыми опциями, чтобы достойно справляться со своей задачей и стоить при этом не очень дорого.
Комплектация мотора:
Инструкция по эксплуатации,
трос аварийного запуска,
инструменты, винт,
чека аварийной остановки двигателя.