Човновий двигун Honda BF 20 DK2 SHU
- Самовивіз з Нової пошти
- Самовивіз з магазину
- Інші транспортні служби
- Готівкою при отриманні
- Безготівковий переказ
- Приват 24
Honda BF 20 DK2 SHU - самий популярний підвісний мотор у сегменті 20 л.с.! Ідеально підходить для більшості прогулянкових човнів, вітрильників, катамаранів, кораблів з алюмінієвим корпусом та надувних човнів. Honda BF 20 DK2 SHU – 20-сильний чотиритактний підвісний човновий двигун з електричною системою старту. Вологозахищена електронна система запалювання забезпечує оптимальне згоряння палива. Унікальна маятникова система гасіння коливань суттєво знижує рівень вібрації. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищенням допустимих оборотів, падінням тиску олії. Як опція можливе оснащення електричною системою підйому дейдвуду.
Мотор як опція електричного нахилу двигуна - ідеальний пристрій для підйому двигуна, а також для пересування по мілководді. Аж до середніх оборотів можна використовувати цю функцію регулювання руху судна більш високих швидкостях.
Для забезпечення плавного прискорення та підвищення ефективності використання палива Honda застосовує свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалення з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалення на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю за тиском мастила, температурою системи охолодження та обертами двигуна.
Крім маятникової системи, що забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути обладнані деякими передовими пристроями, такими як подовжений румпель або система дистанційного керування, електричний стартер та автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу та продуктивнішим гвинтом. Більше того, Honda BF20 – це найлегший переносний чотиритактний двигун у своєму класі.
Особливості:
- Зусилля у правильному напрямку. Будучи найлегшими у своєму класі, всі човнові мотори випускаються у версії Power Thrust ("Могутнє зусилля") - версії, яка підтримує момент, що крутить, при низьких обертах за допомогою спеціально сконструйованих лопатей гвинта і високого ККД коробки передач.
- Багатофункціональність. Крім маятникової системи, що забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути оснащені рядом передових пристроїв, таких як подовжений румпель, електричний стартер та автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу більш продуктивним гвинтом. Більш того, човновий мотор Honda BF20 SHU є найпотужнішим переносним чотиритактним двигуном у своєму класі.
- Найкраща акселерація. Досконала новий човновий мотор привносять істотну новизну в сімейство човнових моторів середньої потужності. Човновий мотор Honda BF20 є ідеальними для більшості човнів, вітрильних шлюпок, алюмінієвих катерів і надувних суден невеликих розмірів. Забирайте сім'ю та летіть із бризками!
- Легке та гнучке управління. Підвісний човновий двигун Хонда BF-20 SHU є єдиним двигуном у своєму класі, оснащений електричним нахилом двигуна як опцією - ідеальним пристосуванням для підйому двигуна, а також для руху по мілководді. Аж до середніх оборотів Ви можете використовувати цю функцію для регулювання руху судна на високих швидкостях. Підвищений ККД. Для забезпечення плавного прискорення та підвищення ефективності використання палива компанія Хонда застосовує у моделі човнового мотора Honda BF20 свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалення з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалення на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю за тиском мастила, температурою системи охолодження та обертами двигуна.
технічні характеристики:
Тип двигуна | Бензиновий |
---|---|
Тактність двигуна | Чотиритактний |
Система впуску палива | OHC |
Запуск | Ручний |
Кількість циліндрів | 2 |
Максимальна кількість оборотів, об/хв | 6000 |
Потужність, кВт | 14.7 |
Потужність, к.с. | 20 |
Діаметр Х хід поршня, мм | 59 х 64 |
Об'єм паливного бака, л | 12 |
Місткість картера, л. | 1.3 |
Передавальне відношення | 2.08 : 1 |
Система охолодження | Водяне охолодження з термостатом |
Система упорскування палива | Карбюратор із прискорювальною помпою |
Запалювання | PGM-IG |
Система змазки | Картер |
Система управління | Румпельна |
Розмір гвинта, дюйми | 9.25 x 10 |
Об'єм двигуна, см³ | 350 |
Висота транця, мм | 381 |
Довжина, мм | 650 |
Ширина, мм | 350 |
Висота, мм | 1100 |
Суха вага, кг | 46.5 |
Кількість лопатей | 4 |
Тип паливного бака | Зовнішній |
Система випуску | В воду через маточину гребного гвинта |
Наявність індикатора тиску олії | Є |
Наявність індикатора перегріву | Є |
Наявність обмежувача оборотів | Є |
Наявність аварійного вимикача | Є |
Віддільник води/палива | Немає |
Можливість регулювання 1 тягової потужності | Є |
Довжина валу | S |
Винос гвинта із води | Ручний |
Зміна нахилу двигуна | Ручне 5-х ступінчасте |
Генератор | 12 А |
Передачі | Вперед – Нейтраль – Назад |
Захист трансмісії | Гумовий демпфер |
Рекомендований бензин | 95 |
Свічка запалювання, що рекомендується | NGK CR5EH-9, DENSO U16FER9 |
Олія для редуктора, що рекомендується | SAE-90 |
Країна виробник | Японія |
-
Тактность мотора:
-
Виробник мотора:
-
Потужність мотора, л.с.:
-
Тип управління: