Човновий двигун Honda BF 30 DK2 SRTU
- Самовивіз з Нової пошти
- Самовивіз з магазину
- Інші транспортні служби
- Готівкою при отриманні
- Безготівковий переказ
- Приват 24
Човновий двигун Honda BF 30 DK2 SRTU - 4-тактний шестиклапанний двигун з електричним стартом і дистанційним керуванням. Мотор Honda BF30 SRTU розроблений із застосуванням найсучасніших та передових технологій. Встановивши на свій човен цей мотор, ви зможете сміливо вирушати в найдовшу подорож. Управління двигуном не складно, і це завдяки подовженому румпелю. Під час руху навіть на найменшому ходу ви не почуєте запаху та диму від згорілого палива. Мотор повністю відповідає всім екологічним нормам та практично не забруднює навколишнє середовище. Крім цього під час своєї роботи двигун не створює небагато шуму, а вся вібрація, що виникає, повністю погашається. Саме тому цей мотор найкраще підходить для проведення романтичних прогулянок водою. Мотор оснащений тримом із пневмоциліндром, сучасною електронною системою запалювання PGM IG (Electronic Ignition Timing Control), індикаторами перегріву та тиску масла, обмежувачем оборотів та аварійним вимикачем, генератором на 10А. Паливну суміш готує три вдосконалені карбюратори з системою Auto Start Enrichment, що зробило реакцію на зміну обертів, запуск і прогрів двигуна легким і швидким. Екологічність двигунів HONDA відповідає всім світовим стандартам. Висока кваліфікація конструкторів та інженерів HONDA забезпечило збільшення експлуатаційного ресурсу човновим моторам у 5 разів, що у свою чергу додало впевненості та безпечного безаварійного плавання на моторних суднах.
Система електронного запалення PGM-IG оптимізує кут випередження запалення будь-яких оборотах. Електрична система пуску гарантує швидкий та легкий запуск у будь-яких умовах. Двигун обладнаний високоміцною рамою та гасниками коливань. Подовжений румпель підвищує легкість керування. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищення допустимих оборотів, падіння тиску олії.
BF30 розроблено з використанням новітніх технологій. Об'єм двигуна збільшений на 10%, що дає більше потужності і дозволяє досягти високого моменту, що крутить, на всіх оборотах. Система електронного запалення PGM-IG оптимізує кут випередження запалення на будь-яких обертах, що підвищує загальні характеристики двигуна. Автоматична система пуску регулює співвідношення повітря/паливо, гарантуючи швидкий та легкий запуск у будь-яких умовах.
Цей двигун оснащений високоміцною рамою та гасниками коливань із подвійною щільністю. Подовжений румпель гарантує легкість керування. Система посилення нахилу двигуна дозволить вам отримати від вашого човна все, на що він здатний.
Особливості:
- Найлегший двигун у своєму класі (BF30)
- Система дистанційного керування та подовжений румпель забезпечують високу комфортність користування
- Система автоматичного пуску без необхідності керування заслінкою
- Індикатор тиску олії
- Індикатор перегріву/перевищення допустимих оборотів
- Проста система регулювання клапанів без використання регулювальних шайб, що гарантує низьку вартість технічного обслуговування
- Збільшений об'єм двигуна забезпечує високу потужність і крутний момент
- Трициліндрова конфігурація забезпечує малу вагу та плавний хід
- Програмоване електронне запалення забезпечує точність управління та високу економічність
- Версія з газовим підсилювачем нахилу двигуна або підйомом та нахилом з електричним приводом
- Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна
Комплектація двигуна (командер, прилад трим., прилад тахометр, проводка підключення, бак 25 л, шланг-груша з конекторами, набір кріплення мотора, гвинт, рульова тяга)
технічні характеристики:
Тип двигуна | Бензиновий |
---|---|
Тактність двигуна | Чотиритактний |
Система впуску палива | OHC |
Запуск | Електричний |
Кількість циліндрів | 3 |
Максимальна кількість оборотів, об/хв | 6000 |
Потужність, кВт | 22.1 |
Потужність, к.с. | 30 |
Діаметр Х хід поршня, мм | 61 x 63 |
Об'єм паливного бака, л | 25 |
Передавальне відношення | 2.08 : 1 |
Система охолодження | Водяне охолодження з термостатом |
Система упорскування палива | Карбюратор |
Запалювання | PGM-IG |
Система змазки | Картер |
Система управління | Дистанційна |
Розмір гвинта, дюйми | 9.25 x 12 |
Об'єм двигуна, см³ | 552 |
Висота транця, мм | 381 |
Довжина, мм | 640 |
Ширина, мм | 375 |
Висота, мм | 1195 |
Суха вага, кг | 70.5 |
Матеріал гвинта | Алюміній |
Кількість лопатей | 3 |
Кут повороту | 40 |
Тип паливного бака | Зовнішній |
Система випуску | В воду через маточину гребного гвинта |
Наявність індикатора тиску олії | Є |
Наявність індикатора перегріву | Є |
Наявність обмежувача оборотів | Є |
Наявність аварійного вимикача | Є |
Віддільник води/палива | Немає |
Можливість регулювання 1 тягової потужності | Немає |
Довжина валу | S |
Винос гвинта із води | Гідравлічний |
Зміна нахилу двигуна | Ручне 5-х ступінчасте |
Генератор | 10 А |
Передачі | Вперед – Нейтраль – Назад |
Система вихлопу | Через винт |
Рекомендований бензин | 92 |
Свічка запалювання, що рекомендується | NGK DR7EA, DENSO X22ESR-U |
Країна виробник | Японія |
-
Тактность мотора:
-
Виробник мотора:
-
Потужність мотора, л.с.:
-
Тип управління: