Вибране
Каталог товарів
Вибране

Човнові двигуни Дистанційне

Сортувати по:
Фільтр
Швидке замовлення

Honda BF250 – найкращий розгін, найкраща керованість, низька витрата палива. З унікальною синергією технологій автомобільних та морських двигунів, BF250 є втіленням пристрасті Honda до інженерної та технічної досконалості, що робить його по-справжньому гідним флагманського статусу. Виразний дизайн корпусу, включаючи унікальну систему впуску повітря, новий силовий агрегат BF250 готовий забезпечити максимальне задоволення від спілкування з морською стихією.

Підвісним двигуном Honda BF250 встановлені нові стандарти категорії 250 к.с. з найкращими в класі продуктивністю та паливною економічністю. Цей 24-клапанний, V-подібний, 6-циліндровий двигун об'ємом 3,6 л обладнаний системою зміни фаз газорозподілу VTEC™. У його конструкції використані запатентовані та перевірені нововведення Honda, а саме системи BLAST та ECO-mo. Система BLAST забезпечує миттєве збільшення потужності та крутного моменту. ЕБК (електронний блок управління) збільшує момент обертання шляхом оптимізації кількості палива та інтервалів запалення при різкому прискоренні. Це унікальна технологія Honda, що істотно покращує ходові властивості човна під час розгону.

Двигун BF250 оснащений повністю новим редуктором, дизайн якого забезпечує підвищену гідродинамічну ефективність під водою. Нове передавальне число редуктора (2:1) та широкий спектр гвинтів (4 лопасті, до 16 дюймів у діаметрі) забезпечує високий рівень продуктивності у поєднанні з різними типами суден.
Найкращий у класі генератор та система заряджання акумулятора дозволяє BF250 справлятися зі збільшеними потребами клієнтів у бортовій електроніці. Нова регульована система заряджання на холостому ходу (Adjustable Idle Charge System) автоматично регулює частоту обертання двигуна за допомогою ECU для підвищення швидкості заряджання, коли виявляє збільшене електричне навантаження. Якщо на холостих оборотах датчик споживання струму визначає нестачу потужності генератора, частота обертання коленвала підвищується приблизно на 100 оборотів, що дозволяє віддати навантаження додатково 9 ампер.

У двигуні BF250 вперше в промисловості використана двоконтурна система охолодження. Перший контур з переднім парканом використовується для циркуляції повітря навколо критичних компонентів силового блоку, включаючи реле-регулятор. Другий контур з бічними забірниками містить систему попереднього осушення та спрямовує потік у повітряний дифузор паливної системи. Дане рішення без додаткових нагнітачів і проміжних охолоджувачів збільшує щільність повітря, що відводиться в паливну систему, що позитивно впливає на якість наповнення камер згоряння. Для зниження нагрівання картера вихлопний колектор огинає масляний піддон.


Особливості:

  • Система ECO-mo сприяє зниженню споживання палива
  • Інтерфейсний роз'єм для під'єднання до підвісного двигуна різних приладів зчитування даних, сумісних з NMEA2000
  • Програмований інжектор палива PGM-FI
  • VTEC – система зміни фаз газорозподілу з електронним керуванням
  • Система BLAST значно покращує ходові властивості човна під час розгону
Швидке замовлення

Honda BF150 – найкращий розгін, найкраща керованість, низька витрата палива. У його конструкції використані запатентовані та перевірені нововведення Honda, а саме системи BLAST та ECO-mo. Система BLAST забезпечує миттєве збільшення потужності та крутного моменту. ЕБК (електронний блок управління) збільшує момент обертання шляхом оптимізації кількості палива та інтервалів запалення при різкому прискоренні. Це унікальна технологія Honda, що істотно покращує ходові властивості човна під час розгону.

Ексклюзивні технології Honda забезпечують максимальну продуктивність на будь-якому режимі обертів двигуна. Розроблені компанією Honda системи VTEC і Variable Air Intake регулюють момент і висоту підйому клапанів та довжину впускного колектора і дозволяють Вам користуватися немов би двома двигунами. На низьких оборотах - це тяговитий двигун з високим моментом, що крутить, що забезпечує впевнений розгін. Зі середніх і до досягнення максимальних оборотів - це гоночний двигун з приголомшливим рівнем потужності і при цьому дуже економічний. Вам сподобається рівна робота цього двигуна на будь-яких оборотах!

Вбудований в двигун BF150 сенсор якості суміші (LAF) точно вимірює співвідношення повітря/паливо і забезпечує максимальну ефективність кожної краплі палива. В результаті забезпечується витрата палива на 15% нижче, ніж у 2-тактних моторів з безпосереднім упорскуванням палива, і на 45% нижче, ніж у звичайних 2-тактних моторів.

Мотори не змусять Вас вибирати між максимальною потужністю та комфортом. Дуже плавне та точне перемикання передач забезпечує відмінну маневреність. Подвійні балансирні вали знижують шум і вібрації двигуна і дозволяють Вам комфортно насолоджуватися Вашою водною подорожжю.

Особливості:

  • Отвір у кожусі для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє захистити двигун від корозії
  • Генератор на 40 А забезпечує всі потреби в електроенергії на борту
  • Вбудований відокремлювач води від палива
  • Електронні датчики контролю рівня масла/перегріву/перевищення оборотів та ін.
  • Система змінних фаз газорозподілу VTEC для динамічного розгону
  • Система багатоточкового послідовного електронного упорскування палива (PGM-FI)
  • Система контролю якості суміші дозволяє досягти найбільшої потужності та заощадити до 20% палива
  • Система зміни довжини впускного колектора дозволяє отримати більший момент, що крутить, на малих оборотах.
  • Триконтурна система охолодження двигуна забезпечує максимальне співвідношення потужність/робочий об'єм двигуна
  • Система подвійних балансирних валів забезпечує мінімальні вібрації
Швидке замовлення

Підвісний двигун Хонда BF 60 AK1 LRTU - максимальне втілення технологій Honda. Дана модель відрізняється високою економічністю та потужністю. Крім цього, двигун під час роботи практично не видає шуму. Значну зручність та комфорт під час водних прогулянок ви зможете отримати саме з цим двигуном. Тому якщо вам необхідний двигун на човен, то цей варіант саме те, що вам необхідно. Ця модель двигуна має невелику вагу, завдяки чому його можна без особливих зусиль переносити і транспортувати до місця установки на човен. І найголовніше це те, що саме до цього двигуна можна приєднати необмежену кількість додаткового обладнання такого як ехолот, плоттер та інше.

BF60 - двигун Honda, сумісний зі стандартом NMEA2000. Це дозволяє підключати до двигуна необмежену кількість морських електронних приладів, таких як плотери, ехолоти та інше навігаційне обладнання. Крім цього, BF60 має надзвичайну маневреність (найменший у класі радіус повороту), а так само можливістю змінювати оберти на малому ходу з кроком 50 об/хв., що безсумнівно припаде до душі завзятим рибалкам. Цей двигун підходить для невеликих RIB-ів, може встановлюватися як на рибальські, так і на човни. У його конструкції використані запатентовані та перевірені нововведення Honda, а саме системи BLAST та ECO-mo. Система BLAST забезпечує миттєве збільшення потужності та крутного моменту. ЕБК (електронний блок управління) збільшує момент обертання шляхом оптимізації кількості палива та інтервалів запалення при різкому прискоренні. Це унікальна технологія Honda, що істотно покращує ходові властивості човна під час розгону.

Програмований інжектор палива PGM-FI забезпечує ретельне управління процесами згоряння з боку ЕБК (електронного блоку управління), забезпечує виняткову економію палива та полегшує запуск двигуна.

Профіль корпусу редуктора розрахований на мінімальний гідродинамічний опір.

Особливості:

  • Система ECO-mo сприяє зниженню споживання палива
  • Інтерфейсний роз'єм для під'єднання до підвісного двигуна різних приладів зчитування даних, сумісних з NMEA2000
  • TROLLING CONTROL – система регулювання швидкості двигуна на низьких оборотах (режим тралювання)
  • Програмований інжектор палива PGM-FI
  • Система BLAST значно покращує ходові властивості човна під час розгону
Швидке замовлення

Новий човновий мотор Honda BF 50 DK4 LRTU зберіг безпрецедентно легку вагу, компактну конструкцію та придбали вдосконалену систему паливного упорскування (PGM-FI), оригінальну технологію контролю повітряно-паливної суміші та часу її займання BLAST, а також контроль витрати палива - для оптимізації. підвищення економічності. Система BLAST, поряд з новою конструкцією картера коробки передач та іншими покращеннями, покликана оптимізувати прискорення та сприяти досягненню найбільшої швидкості, у той час як наявність контролю витрат палива призвело до покращення економічності на 22% порівняно з моделями попереднього покоління. Зарядна ємність акумуляторної батареї підвищена до 17А – більш ніж у 1.7 рази вища, ніж у попередника.

Двигун BF50 вдосконалений за допомогою технології програмованого запалювання Honda PGM-IG, що оптимізує кут випередження запалювання й забезпечує більшу швидкість, комфорт й екологічність.

BF50 - компактний, але потужний. Програмована система запалювання PGM-IG дозволяє двигуну долати високі навантаження: забезпечує більшу потужність і відсутність детонації. Хоч який човен ви використовували б – алюмінієвий, склопластиковий чи надувний, одержите максимальну потужність, варто тільки додати газу!


Особливості:

  • Система ECO-mo сприяє зниженню споживання палива
  • Інтерфейсний роз'єм для приєднання до підвісного мотора різноманітних приладів зчитування даних, сумісних з NMEA2000
  • Програмований інжектор палива PGM-FI забезпечує миттєве збільшення потужності і крутного моменту
  • Система BLAST істотно поліпшує ходові властивості човна під час розгону
Швидке замовлення

Човновий двигун Honda BF 30 DK2 SRTU - 4-тактний шестиклапанний двигун з електричним стартом і дистанційним керуванням. Мотор Honda BF30 SRTU розроблений із застосуванням найсучасніших та передових технологій. Встановивши на свій човен цей мотор, ви зможете сміливо вирушати в найдовшу подорож. Управління двигуном не складно, і це завдяки подовженому румпелю. Під час руху навіть на найменшому ходу ви не почуєте запаху та диму від згорілого палива. Мотор повністю відповідає всім екологічним нормам та практично не забруднює навколишнє середовище. Крім цього під час своєї роботи двигун не створює небагато шуму, а вся вібрація, що виникає, повністю погашається. Саме тому цей мотор найкраще підходить для проведення романтичних прогулянок водою. Мотор оснащений тримом із пневмоциліндром, сучасною електронною системою запалювання PGM IG (Electronic Ignition Timing Control), індикаторами перегріву та тиску масла, обмежувачем оборотів та аварійним вимикачем, генератором на 10А. Паливну суміш готує три вдосконалені карбюратори з системою Auto Start Enrichment, що зробило реакцію на зміну обертів, запуск і прогрів двигуна легким і швидким. Екологічність двигунів HONDA відповідає всім світовим стандартам. Висока кваліфікація конструкторів та інженерів HONDA забезпечило збільшення експлуатаційного ресурсу човновим моторам у 5 разів, що у свою чергу додало впевненості та безпечного безаварійного плавання на моторних суднах.

Система електронного запалення PGM-IG оптимізує кут випередження запалення будь-яких оборотах. Електрична система пуску гарантує швидкий та легкий запуск у будь-яких умовах. Двигун обладнаний високоміцною рамою та гасниками коливань. Подовжений румпель підвищує легкість керування. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищення допустимих оборотів, падіння тиску олії.

BF30 розроблено з використанням новітніх технологій. Об'єм двигуна збільшений на 10%, що дає більше потужності і дозволяє досягти високого моменту, що крутить, на всіх оборотах. Система електронного запалення PGM-IG оптимізує кут випередження запалення на будь-яких обертах, що підвищує загальні характеристики двигуна. Автоматична система пуску регулює співвідношення повітря/паливо, гарантуючи швидкий та легкий запуск у будь-яких умовах.

Цей двигун оснащений високоміцною рамою та гасниками коливань із подвійною щільністю. Подовжений румпель гарантує легкість керування. Система посилення нахилу двигуна дозволить вам отримати від вашого човна все, на що він здатний.

Особливості:

  • Найлегший двигун у своєму класі (BF30)
  • Система дистанційного керування та подовжений румпель забезпечують високу комфортність користування
  • Система автоматичного пуску без необхідності керування заслінкою
  • Індикатор тиску олії
  • Індикатор перегріву/перевищення допустимих оборотів
  • Проста система регулювання клапанів без використання регулювальних шайб, що гарантує низьку вартість технічного обслуговування
  • Збільшений об'єм двигуна забезпечує високу потужність і крутний момент
  • Трициліндрова конфігурація забезпечує малу вагу та плавний хід
  • Програмоване електронне запалення забезпечує точність управління та високу економічність
  • Версія з газовим підсилювачем нахилу двигуна або підйомом та нахилом з електричним приводом
  • Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна

Комплектація двигуна (командер, прилад трим., прилад тахометр, проводка підключення, бак 25 л, шланг-груша з конекторами, набір кріплення мотора, гвинт, рульова тяга)