Човновий двигун Honda BF 20 DK2 SHSU
- Самовивіз з Нової пошти
- Самовивіз з магазину
- Інші транспортні служби
- Готівкою при отриманні
- Безготівковий переказ
- Приват 24
Модель BF20 SHSU ідеально підходить для більшості човнів, вітрильників, суден з алюмінієвим корпусом і надувних човнів. Влаштуйте чудовий відпочинок для всієї родини! Honda BF 20 DK2 SHSU – 20-сильний чотиритактний підвісний мотор для човна з електричною системою старту. Вологозахищена електронна система запалювання забезпечує оптимальне згоряння палива. Унікальна маятникова система гасіння коливань суттєво знижує рівень вібрації. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищенням допустимих оборотів, падінням тиску олії. Як опція можливе оснащення електричною системою підйому дейдвуду.
Багатофункціональність
Крім маятникової системи, що забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути оснащені рядом передових пристроїв, таких як довжина румпель або система дистанційного керування, електричний стартер і автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу, і більш продуктивним гвинтом. Більш того, BF20 є найлегшим переносним чотиритактним двигуном у своєму класі.
Покращена динаміка
Для забезпечення плавного прискорення та підвищення ефективності використання палива Honda застосовує у моделі BF20 свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалення з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалення на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю за тиском мастила, температурою системи охолодження та обертами двигуна.
Особливості:
- Легке управління газом та рулення
- Індикатор тиску олії
- Сигналізація перегріву / перевищення допустимих оборотів / падіння тиску олії
- Управління румпелем
- Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна
- Цифрове запалювання забезпечує максимальну потужність
- Як опція доступна більш продуктивний гвинт
- Ручний або електронний стартер з автоматичною повітряною заслінкою та індукційною котушкою
- Важіль перемикання передач розташований на передній стороні кожуха, що забезпечує легкість керування
- Система "коливающийся маятник" для усунення вібрацій
технічні характеристики:
Тип двигуна | Бензиновий |
---|---|
Тактність двигуна | Чотиритактний |
Система впуску палива | OHC |
Запуск | Ручний, Електричний |
Кількість циліндрів | 2 |
Максимальна кількість оборотів, об/хв | 6000 |
Потужність, кВт | 14.7 |
Потужність, к.с. | 20 |
Діаметр Х хід поршня, мм | 59 х 64 |
Об'єм паливного бака, л | 12 |
Місткість картера, л. | 1.3 |
Передавальне відношення | 2.08 : 1 |
Трим | Гідравлічний |
Система охолодження | Водяне охолодження з термостатом |
Система упорскування палива | Карбюратор із прискорювальною помпою |
Запалювання | PGM-IG |
Система змазки | Картер |
Система управління | Румпельна |
Розмір гвинта, дюйми | 9.25 x 10 |
Об'єм двигуна, см³ | 350 |
Висота транця, мм | 381 |
Довжина, мм | 650 |
Ширина, мм | 350 |
Висота, мм | 1100 |
Суха вага, кг | 46.5 |
Кількість лопатей | 4 |
Тип паливного бака | Зовнішній |
Система випуску | В воду через маточину гребного гвинта |
Наявність індикатора тиску олії | Є |
Наявність індикатора перегріву | Є |
Наявність обмежувача оборотів | Є |
Наявність аварійного вимикача | Є |
Віддільник води/палива | Немає |
Можливість регулювання 1 тягової потужності | Є |
Довжина валу | S |
Винос гвинта із води | Ручний |
Зміна нахилу двигуна | Ручне 5-х ступінчасте |
Генератор | 12 А |
Передачі | Вперед – Нейтраль – Назад |
Захист трансмісії | Гумовий демпфер |
Рекомендований бензин | 95 |
Свічка запалювання, що рекомендується | NGK CR5EH-9, DENSO U16FER9 |
Олія для редуктора, що рекомендується | SAE-90 |
Країна виробник | Японія |
-
Тактность мотора:
-
Виробник мотора:
-
Потужність мотора, л.с.:
-
Тип управління: