Вибране
Каталог товарів
Вибране

Човновий двигун Honda BF 250 D XRU

Артикул: BF 250 D XRU
( 0 )
Немає на складі
В наявності
0,00 грн
947 000,00 грн
+
Способи доставки
  • Самовивіз з Нової пошти
  • Самовивіз з магазину
  • Інші транспортні служби
Способи оплати
  • Готівкою при отриманні
  • Безготівковий переказ
  • Приват 24

Honda BF250 – найкращий розгін, найкраща керованість, низька витрата палива. З унікальною синергією технологій автомобільних та морських двигунів, BF250 є втіленням пристрасті Honda до інженерної та технічної досконалості, що робить його по-справжньому гідним флагманського статусу. Виразний дизайн корпусу, включаючи унікальну систему впуску повітря, новий силовий агрегат BF250 готовий забезпечити максимальне задоволення від спілкування з морською стихією.

Підвісним двигуном Honda BF250 встановлені нові стандарти категорії 250 к.с. з найкращими в класі продуктивністю та паливною економічністю. Цей 24-клапанний, V-подібний, 6-циліндровий двигун об'ємом 3,6 л обладнаний системою зміни фаз газорозподілу VTEC™. У його конструкції використані запатентовані та перевірені нововведення Honda, а саме системи BLAST та ECO-mo. Система BLAST забезпечує миттєве збільшення потужності та крутного моменту. ЕБК (електронний блок управління) збільшує момент обертання шляхом оптимізації кількості палива та інтервалів запалення при різкому прискоренні. Це унікальна технологія Honda, що істотно покращує ходові властивості човна під час розгону.

Двигун BF250 оснащений повністю новим редуктором, дизайн якого забезпечує підвищену гідродинамічну ефективність під водою. Нове передавальне число редуктора (2:1) та широкий спектр гвинтів (4 лопасті, до 16 дюймів у діаметрі) забезпечує високий рівень продуктивності у поєднанні з різними типами суден.
Найкращий у класі генератор та система заряджання акумулятора дозволяє BF250 справлятися зі збільшеними потребами клієнтів у бортовій електроніці. Нова регульована система заряджання на холостому ходу (Adjustable Idle Charge System) автоматично регулює частоту обертання двигуна за допомогою ECU для підвищення швидкості заряджання, коли виявляє збільшене електричне навантаження. Якщо на холостих оборотах датчик споживання струму визначає нестачу потужності генератора, частота обертання коленвала підвищується приблизно на 100 оборотів, що дозволяє віддати навантаження додатково 9 ампер.

У двигуні BF250 вперше в промисловості використана двоконтурна система охолодження. Перший контур з переднім парканом використовується для циркуляції повітря навколо критичних компонентів силового блоку, включаючи реле-регулятор. Другий контур з бічними забірниками містить систему попереднього осушення та спрямовує потік у повітряний дифузор паливної системи. Дане рішення без додаткових нагнітачів і проміжних охолоджувачів збільшує щільність повітря, що відводиться в паливну систему, що позитивно впливає на якість наповнення камер згоряння. Для зниження нагрівання картера вихлопний колектор огинає масляний піддон.


Особливості:

  • Система ECO-mo сприяє зниженню споживання палива
  • Інтерфейсний роз'єм для під'єднання до підвісного двигуна різних приладів зчитування даних, сумісних з NMEA2000
  • Програмований інжектор палива PGM-FI
  • VTEC – система зміни фаз газорозподілу з електронним керуванням
  • Система BLAST значно покращує ходові властивості човна під час розгону
Опис

технічні характеристики:

Тип двигуна  Бензиновий
Тактність двигуна  Чотиритактний
Система впуску палива  OHC
Запуск  Електричний
Кількість циліндрів  6
Максимальна кількість оборотів, об/хв  6000
Потужність, кВт  183.9
Потужність, к.с.  250
Діаметр Х хід поршня, мм  89 х 96
Передавальне відношення  2 : 1
Система охолодження  Водяне охолодження з термостатом
Система упорскування палива  Електронне упорскування палива PGM-FI
Запалювання  PGM-IG
Система змазки  Змащування під тиском трохоїдної помпи
Система управління  Дистанційна
Об'єм двигуна, см³  3583
Висота транця, мм  635
Довжина, мм  920
Ширина, мм  635
Висота, мм  1887
Суха вага, кг  284
Кількість лопатей  24
Кут повороту  30
Система випуску  В воду через маточину гребного гвинта
Наявність індикатора тиску олії  Є
Наявність індикатора перегріву  Є
Наявність обмежувача оборотів  Є
Наявність аварійного вимикача  Є
Віддільник води/палива  Є
Винос гвинта із води  Електричний (з гідравлічним приводом)
Зміна нахилу двигуна  Електричний підіймач
Генератор  90 А
Передачі  Вперед – Нейтраль – Назад
Країна виробник  Японія



Характеристики
Відгуки
Поки немає відгуків
Написати відгук
Ім'я*
Email
Введіть коментар*