Човновий двигун Honda BF 150 AK2 XU
- Самовивіз з Нової пошти
- Самовивіз з магазину
- Інші транспортні служби
- Готівкою при отриманні
- Безготівковий переказ
- Приват 24
Honda BF150 – найкращий розгін, найкраща керованість, низька витрата палива. У його конструкції використані запатентовані та перевірені нововведення Honda, а саме системи BLAST та ECO-mo. Система BLAST забезпечує миттєве збільшення потужності та крутного моменту. ЕБК (електронний блок управління) збільшує момент обертання шляхом оптимізації кількості палива та інтервалів запалення при різкому прискоренні. Це унікальна технологія Honda, що істотно покращує ходові властивості човна під час розгону.
Ексклюзивні технології Honda забезпечують максимальну продуктивність на будь-якому режимі обертів двигуна. Розроблені компанією Honda системи VTEC і Variable Air Intake регулюють момент і висоту підйому клапанів та довжину впускного колектора і дозволяють Вам користуватися немов би двома двигунами. На низьких оборотах - це тяговитий двигун з високим моментом, що крутить, що забезпечує впевнений розгін. Зі середніх і до досягнення максимальних оборотів - це гоночний двигун з приголомшливим рівнем потужності і при цьому дуже економічний. Вам сподобається рівна робота цього двигуна на будь-яких оборотах!
Вбудований в двигун BF150 сенсор якості суміші (LAF) точно вимірює співвідношення повітря/паливо і забезпечує максимальну ефективність кожної краплі палива. В результаті забезпечується витрата палива на 15% нижче, ніж у 2-тактних моторів з безпосереднім упорскуванням палива, і на 45% нижче, ніж у звичайних 2-тактних моторів.
Мотори не змусять Вас вибирати між максимальною потужністю та комфортом. Дуже плавне та точне перемикання передач забезпечує відмінну маневреність. Подвійні балансирні вали знижують шум і вібрації двигуна і дозволяють Вам комфортно насолоджуватися Вашою водною подорожжю.
Особливості:
- Отвір у кожусі для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє захистити двигун від корозії
- Генератор на 40 А забезпечує всі потреби в електроенергії на борту
- Вбудований відокремлювач води від палива
- Електронні датчики контролю рівня масла/перегріву/перевищення оборотів та ін.
- Система змінних фаз газорозподілу VTEC для динамічного розгону
- Система багатоточкового послідовного електронного упорскування палива (PGM-FI)
- Система контролю якості суміші дозволяє досягти найбільшої потужності та заощадити до 20% палива
- Система зміни довжини впускного колектора дозволяє отримати більший момент, що крутить, на малих оборотах.
- Триконтурна система охолодження двигуна забезпечує максимальне співвідношення потужність/робочий об'єм двигуна
- Система подвійних балансирних валів забезпечує мінімальні вібрації
технічні характеристики:
Тип двигуна | Бензиновий |
---|---|
Тактність двигуна | Чотиритактний |
Система впуску палива | OHC |
Запуск | Електричний |
Кількість циліндрів | 4 |
Максимальна кількість оборотів, об/хв | 6000 |
Потужність, кВт | 110.3 |
Потужність, к.с. | 150 |
Діаметр Х хід поршня, мм | 87 х 99 |
Об'єм паливного бака, л | 24 |
Місткість картера, л. | 6.5 |
Передавальне відношення | 2.14 : 1 |
Трим | Електрогідравлічний |
Система охолодження | Водяне охолодження з термостатом |
Система упорскування палива | Електронне упорскування палива |
Запалювання | PGM-IG |
Система змазки | Змащування під тиском трохоїдної помпи |
Система управління | Дистанційна |
Об'єм двигуна, см³ | 2354 |
Висота транця, мм | 635 |
Довжина, мм | 845 |
Ширина, мм | 580 |
Висота, мм | 1790 |
Суха вага, кг | 217 |
Кількість лопатей | 16 |
Кут повороту | 30 |
Система випуску | В воду через маточину гребного гвинта |
Наявність індикатора тиску олії | Є |
Наявність індикатора перегріву | Є |
Наявність обмежувача оборотів | Є |
Наявність аварійного вимикача | Є |
Віддільник води/палива | Є |
Винос гвинта із води | Гідравлічний |
Зміна нахилу двигуна | Електричний підіймач |
Генератор | 40 А |
Передачі | Вперед – Нейтраль – Назад |
Олія для редуктора, що рекомендується | SAE-90 |
Країна виробник | Японія |
-
Тактность мотора:
-
Виробник мотора:
-
Потужність мотора, л.с.:
-
Тип управління: